Re: Nowe Caviory...

Autor: Piotr Stoicki (stopio_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 00:34:16 MET DST

Andrzej Karpinski napisał(a) w artykule <1CBF2D51B32_at_golem.umcs.lublin.pl>...

Niedawno WDk zaprezentowal nowa rodzinke dyskow (1.6GB/talerz) a tu
kolejna niespodzianka. Po dyskach 11600LA, 23200LA, 34300LA oraz 35100LA
mamy twardzika 36400LA, w dodatku z glownicami MR...

karpio

<---ciach-->

To mi przypomina anegdote o robotnikach co jezdzili pustymi taczkami bo...
nie mieli czasu zaladowac. WD w podobnej sytuacji stawia swoich klientow.
Zamiast dopracowac do konca technologie jednego typu dysku i robic go w pelni
nezawodnym, mysla o nowych. Analogiczna sytuacja w hardware ja w przypadku
software niektorych firm. Tyle, ze do HDD nie da sie doinstalowac patha ani
zrobic upgrade. Osobiscie wole firmy, ktore nie leca na leb, na szyje a
sprzdaja pewniejsze wyroby - chcby IBM z seria Deskstar.

Pozdrawiam Piotr.