Re: TX-który ?

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 21:08:01 MET DST

Zmień ustawienie czcionek!!!!!
Bo widać krzaczki!! ;)=

Mam płytę Soyo HX 5TF2 - byłem zmuszony do jej kupienia
(poprzednia mi siadła a nic innego nie było do kupienia).
Znajomy mi doradził i kupiłem. Teraz chciałem zmienić
procesor na iP200 MMX. Wszyscy znajomi mówili że nie będzie
mi działał nowy procek z tą płytą. Upgradowałem BIOS i już.
Wszystko działa jak należy. Jeden mankamęt to to że nie
mogę go podkręcić ;(
Ale powracając do twojej sprawy. Asus jest pioruńsko drogi
- ale niezbyt drogi. Pracowałem (raczej dorabiałem) w
firmie komputerowej. Mieliśmy parę płyt Asusa z TCH
Components (moge się mylić co do firmy) - z 6 płyt 4 były
sprawne!!!!. Ale te które były sprawne były b. szybkie.
Radzę na twoim miejscu porównać ofertę kilku liczących się
firm takich jak Soyo, Asus, Abit (niewiem czy poprawna
pisownia), Shutle i wybrać najlepszą.
Mój znajomy ma płytę Asusa TX97-E i jest zniej zachwycony!!
Drugi natomiast Soyo TX - obaj się sprzeczają która lepsza
;) - a ja mam zabawę. Bo różnica jest niewielka.

Pobuszuj troche po int. i poszukaj informacji na temat
płyt.
Adres producentów znajdziesz na
http://www.windows95.com
Pod ikonką 32 bit drivers / BIOS updates - są strony int.
producentów płyt.

--
Michał Piotrkowicz
> Prosiłbym Was o poradę, dotyczšcš wyboru płyty głównej ?
> Konkretnie chodzi o płyty ASUS oparte na chipsecie TX.
> Procesor standardowy (AMD, Pentium), płyta NIE-ATX.
> Znalazłem tych płyt 7 rodzajów. Może kto? ma
do?wiadczenie z ww. i może
?