Re: Co sadzicie o karcie gfx Blaze 3D Ultimate?

Autor: Pawel Szczecinski (pablos_at_polbox.com)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 14:37:53 MET DST

> Cena tez nie jest jakas rewelacyjna bo za 350 zl + VAT mozna kupic
> karte
> STB Nitro 3D OEM (4 MB EDO DRAM 35ns) a za 665 zl + VAT karte z
> VooDoo.
>
> Piotrek

  Czyli lepiej kupic Nitro 3D? A bedzie pracowac z monsterem?
Jakie okrojenia ma wersja OEM w porownianiu z normalną?
Czy predkosc w 2D jest taka jak w ET6000 (LS 128)?
Gdzie ja kupic (wersje OEM)? Aha, pewnie ktos powie,
ze lepiej kupic monstera. Ha, jasne, ze lepiej, i
jego tez trza bedzie kupic, ale ja potrzebuje akceleracji
w okienku!

Pozdrawiam,
Pawel