Re: Automatyczne logowanie TPSA

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 12:42:44 MET DST

On 13 Sep 97 19:06:27 GMT, "Tomasz Florczak" <florate_at_polbox.com>
wrote:

> Witam !
>

> Moze ktos wie dlaczego nie dziala automatyczne logowanie przez skrypt
> Dial-Up przy laczeniu z TPSA .Wydaje mi sie ze wszystko zrobilem poprawnie
>tj :
> - gotowy plik txt.ze skryptem zapisalem w folderze Akcesoria z
>rozszrzeniem scp.
> - skojarzylem plik skryptu z polaczeniem typu Dial-Up Networking.
> -w narzedziu skryp.D-Up odnalazlem plik ze scieszka dostepu.
>
> I..... .Nadal musze wpisywac przy laczeniu ppp .
> ppp.
>itd

A nie zapomnij sprawdzic, czy skrypt ktory masz odpowiada warunkom
miejscowym - telepies od miasta do miasta i niekiedy wrecz od modemu
do modemu miewa rozne skrypty powitalne ze swojej strony - bywa
"login", bywa "username", raz ze spacja, raz bez, diabel za nimi
nadazy!

Darek