Odp: rozszerzenie ram w sb32awe

Autor: Robert Dubas (rds_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 20:22:10 MET DST

Jeśli rozszerzysz ram to będziesz mógł czytać większe moduły na Cubic Player. Będą odtwarzane z większą jakością. Poza tym Direct X 3.0 obsługuje SBAWE i wtedy miksowanie dźwięku wykonywane jest sprzętowo. Z mojej strony WWW możesz ściągnąć program do odtwarzania plików .MOD i .XM pod Windows właśnie z wykorzystaniem DX3. Działa czadowo na SBAWE!

Robert Dubas
Kraków
e-mail: rds_at_friko.onet.pl
www: http://friko.onet.pl/kr/rds