Re: Iomega Zip - czy nośnik jest trwały?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 19:57:03 MET DST

"roman_at_silesia.pik-net.pl"
<roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:

>Nie znam zadnego urzadzenia, ktore spelniloby takie wymagania. _Zawsze_
>odbijesz sie o koniecznosc przeniesienia zawartosci na nowe nosniki.

Ja uzywam SyQuest EzFlyer. Kosztuje prawie tyle samo co ZIP ($199
chyba), ma takie same rozmiary zewnetrzne. Dyskietka nieco grubsza,
nie elastyczna, ale metalowy krazek w srodku. Porownywalem "na oko"
szybkosc transmisji Zipa i Syquesta - ten ostatni tak ze 2 razy
szybszy (oba robia na procie printerowym). Generalnie, wole Syquesta.

A tak w ogole, co bedzie za 10 lat?... Czy ktos potrafi dzisiaj
przeczytac dyskietke 8 calowa? Nie mowiac o 5 calowej?...

Andrzej Lewandowski