Re: Transfer z dysku

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 17:49:00 MET DST

On 10 Sep 1997 21:12:29 +0200, darkoto_at_194.204.188.29 (Dariusz
Kotowicz) wrote:

>Interesuja mnie 2 sprawy:
>
>Jakie srednie transfery z dysku uzyskuje sie na EIDE - ale takie
>praktyczne,mierzone testami,nie teoretyczne typu 16,6 na PIO 4.
>

>Czy CD ROM dolaczony do tego samego kanalu z HD rzeczywiście
>spowalnia transfer z dysku - czy ktos to zmierzyl u siebie.
>Czy rzeczywiscie lepiej podpinac CD ROM na kanal drugi.
>Ale wolalbym spostrzezenia praktyczne nie teoretyczne,bo o tym
>ze spowalnia to ja tez slyszalem.
>
>Wdzieczny bede za wszelkie uwagi na ten temat.
>
>D.K.

Nie wiem czy tak jest zawsze, ale gdy miałem CD-ROM na jednym kanale z
HHD, to czasami miałem przerwy w pracy obu urządzeń. Np. chciałem
ogłądnąć jakiś plik na CD, naciskam F3 w Dos Navigatorze i ......
czekam. Czasem krótko, czasem dłużej, czasem RESET. Po przepięciu na
oddzielny kanał problem zniknął.

Pozdrowienia z Katowic
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl