Re: regulacja ostrosci monitora

Autor: MDK (karzuk_at_infoservice.com.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 21:42:39 MET DST

Masz do rozwiazania az kilka problemow:
nalezy sprawdzic lub ew naprawic
a-uklad zbieznosci statycznej(ten ktory koryguje ziemskie pole magnetyczne)
b-uklad zbieznosci dynamicznej(ten ktory koryguje wiazki RGB w zaleznosci
od polozenia plamki)
c-uklad ostrosci dynamicznej (jest to bardzo skomplikowany uklad
elektroniczny
   ktory reguluje ostrosc w zaleznosci od polozenia plamki
charakterystyczny dla plaskich kineskopow trinitron)
d-ewentualnie polozenie cewek czy uklad rozmagnesowania kineskopu (wplywa
to przede wszystkim na jednorodnosc bieli)
Z opisu wynika ze ktos w tym monitorze grzebal wiec nie daje Ci nawet 1%
szans ze bez praktyki w tym temacie
jestes w stanie samodzielnie cokolwiek zrobic.Firma Sony producent tego
monitora nie pomoze Ci na pewno.
HP 2287 jest to profesjonalny monitor od stacji roboczych.Troche szkoda ale
takie chodza za 700 do 900 zl
wiec chyba nie warto tracic czasu.
Mozesz zadzwonic :0 58 525277 to zdradze Ci jeszcze pare sztuczek.
Karol
karzuk_at_infoservice.com.pl

Pawel Paron <pawelp_at_rodan.pl> napisał(a) w artykule
<341908CC.7AAE_at_rodan.pl>...