Re: czym FTP-ować ??

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_polbox.com)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 19:04:44 MET DST

Gotfryd Smolik wrote:

> On Mon, 25 Aug 1997, R.Zylla, Lodz-Baluty wrote:
>
> +At 09:46 08-25-97 +0200, you wrote:
> ***
> Hm.. (nie ja !!)
> +>Witam !
> +>Mam pytanie czym najlepiej ściągać programy
> +>z serwerów FTP chodzi mi o szybkość i jakość odebranych
> +>programów tzn. bez błędów zassania.

Błędy wystąpić nie mogą, więc pod tym względem nie ma znaczenia czym
"ssiesz". Szybkość zależy głównie od serwera, jego obciążenia, prędkości
modemu. Ważne jest to aby program miał możliwość "resumingu" czyli
możliwość podjęcia transmisji po jej zerwaniu od miejsca gdzie się
"zwaliło".
Ja polecam "GetRight" dostępny pod
http://www.headlightsw.com/getright.html