Re: NE2000 - przeprogramowanie

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 17:37:55 MET DST

milosz danielewski <mdaniel_at_priv.onet.pl> wrote:
: Wpadla mi w rece calkiem dobra NE2000 ISA, ale nie mam do niej
: niczego czym moglbym ja przeprogramowac. Czy ktos wie jak sie
: dowiedziec kto jest jej producentem lub skad sciagnac narzedzie,
: ktorym dam rade przeprogramowac EPROM ?

Ogladac, ogladac i jescze raz ogladac. Jakies napisy na plytce,
co na chipach, itp.
Potem ewentualnie odpalic drivery, znalezc numer i pytac sie
jak z numeru odczytac producenta.
Ostatnia deska ratunku to znalezc numer zezwolenia FCC, a potem
szukac znajomego w USA ktory wysledzi kto homologowal.

Albo uzywac w takim stanie jak jest.

Nie radze probowac roznych programow - zdarzylo mi sie ze program od
karty A rozprogramowal karte B totalnie.

J.