Proviz digitizer obrazu

Autor: Adam Wojtkiewicz (adam-w_at_netgate.com.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 16:13:27 MET DST

 No właśnie, mam taką zabawkę przez przypadek i jest to zewnętrzny
digitizer obrazu podłażczany przez SCSI. Z tego co mogę zobaczyć w
środku to jest bardzo fajny, mimo, że dosyć dawno temu zrobiony.
Zrobiła go firma Pixelogic, ale to nie ta od Segi i PSX.
Jak się dowiedziałem już ta firma nie istnieje. Wiem tez ze jest to
sprzet do Macintosha.
Czy ktos cos wie o tym pudełku i czy jest na toto oprogramowanie na PC?

--
Adam Wojtkiewicz (Adomas)
ul. Okrzei 6/5, 57-300 Kłodzko, tel. 677222