Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 15:03:47 MET DST

Synthe wyrzezbil(a) ...
> > hmmm ... pegasus sprawdza sam.
> Caly czas - non-stop ??? :)

jak mu ustawie to co sekunde. tylko po co tak czesto? ja mam automagiczne
sprawdzanie z definicji wylaczone.

> Niezupelnie - moze sprawdzic czy jest jakas poczta i uruchomic
> zewnetrzny program ...

hmmmm ... czyli to nie jest program do poczty tylko cos w stylu email
checkera ... hmm .. kiedys probowalem czegos takiego uzywac, ale nie
podobalo sie.

> Wczesniejszy to dla mnie ten sprzed "Songs Of Faith And Devotion"
> :)

a sluchasz? jak ci sie ultra podobala ???