Prosba do uzywajacych netszkapy 3.0x

Autor: DUANE (duane_at_polbox.com)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 10:16:15 MET DST

U mnie przy wychodzeniu z programu szkapa usuwa niektore strony
zachowane w cachu.

Mam mala prosbe:
1) Wejdzcie na strone www.semiconductors.philips.com i polazcie
sobie, zeby szkapa zapisala pare stron na dysku...
2) Potem rozlaczcie sie z internetem i zamknijcie szkape.
3) Teraz ponownie uruchomcie netszkape i sprobujcie wejsc na strone
w/wym bez podlaczenia do sieci.

Normalnie program powinien otworzyc dokument zachowany na dysku.
Tymczasem u mnie wyskakuje info ze nie ma tej strony w cache.
Sprawdzam i... rzeczywiscie juz jej tam nie ma. A przeciez podczas
sesji byla... Doszedlem do wniosku (sprawdzone), ze program w momencie
wyjscia kasuje niektore strony (tylko nie wiem dlaczego?).

Sprobujcie u siebie i dajcie znac jak sie szkapa zachowuje (moze to u
mnie cos nie gra...)
Thanx

______

DUANE