Re: Cały czas o modemach....

Autor: Kamil Uminski (umil_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 18:47:43 MET DST

Marek Wojciechowski <mw_at_chem.pg.gda.pl> rzecze:

>Mam dokladnie taki sam. Moze ktos zna numer homologacji tego modemu,
>lub ew. wie czy ten model takowa posiada. Pare dni temu ktos
>przeslal numer homologacji VSP336i na Rockwellu, moze te na Sierrach
>rowniez ja maja ?

Czym roznia sie te modele (oprocz ceny - Sierra kosztuje o ok. 60 zl
mniej - dlaczego ?)?...

Widzialem ostatnio Zoltrixa 56.6 (Int) ( w cenie ok. 480 zl). Czy ktos
z niego korzysta ? Jakies obserwacje ?

NB.
Mam Zoltrixa FM-VSPI144UI (drugi Zoltrix jakiego mialem okazje uzywac)
i jestem z niego bardzo zadowolony. Co prawda lacze sie z cyfrowej,
nowoczesnej centrali (teraz) jednak widzialem pare Zoltrixow
dzialajacych na starych centralach - szumy w sluchawce przez caly czas
rozmowy - laczyly sie na max i dzialaly bez problemow (sic!)...

Pozdrawiam,

KamilU

Kamil Uminski
umil_at_platon.man.lublin.pl