Problem z drukowaniem w windzie

Autor: Marcin Steciak (steciako_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 17:32:16 MET DST

Czy ktos mial kiedys taki problem ?!!!!!!!!!

Wczoraj dolozylem do mojego komputera w biurze 16MB EDO RAM, nowy
procesorek
AMD K5-100MHz (wlasciwie wymienilem go), wszystko mi udalo sie za pierwszym

razem i dziala OK, lecz przestala DRUKOWAC moja Seikosha SP 2415.

Tzn: W okienku dosowym pod winda 95 drukuje bez problemu, lecz dokumenty,
np: z Worda czy Excela nie wydrukuje za chiny. Po odczekaniu okreslonego
czasu, przeznaczonego na odpowiedz od drukarki, wyswietla sie komunikat,
ze czas uplynal. Drukarka jednak nie ruszy sie z miejsca. Przelacze sie
(Alt-Tab)
do aplikacj dodowej i wszystko jest OK, rusza z drukowaniem. Probowalem
instalowac
na nowo sterowniki, przeinstalowywyac winde, przeczytalem czly dostepny
help
na tematy problemow z drukarkami i nie pomoglo.

Jezeli ktos ma jakis pomysl, co by tu poradzic, to...

Z gory dzieki z pomoc

Zrozpaczony

Marcin Steciak