Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Synthe (andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 21:24:18 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Dlaczego? Przeciez do tego wlasnie mail jest naturalny...

O ile sobie przypominam rozmawiamy o tym wszystkim w kontekscie
irc vs icq a nie irc+inne programy vs icq ???

> To po czym komputer ma go rozpoznac? Przeciez nie po jakichs
> numerach, jak w K.L. Jak ktos nie chce, by go rozpoznano, to
> po co go zaczepiac?

Wystarczy, ze ktos dzwoni przez tpsa, zmienil nicka i nie ma
zwyczaju podawac prawdziwych danych ... i jak go wtedy
rozpoznasz?? Po domenie?? :))

> No coz... dla mnie wszystko, co nie jest w sieci lokalnej,
> rowniez jest bardzo wolno.
>
> Inna sprawa, ze wczoraj moj mirror mial srednio 75 KB/s z USA,
> co przedtem sie nie zdazalo - moze bedzie szybciej?

> Tyle ze IRC sluzy do gadania, mail do korespondencji, biff informuje
> o poczcie, itd - dlaczego nagle ktos mialby zastepowac to jakims
> jednym
> programem, jesli istniejacy system doskonale dziala?
> Obawiam sie takze, ze mail+irc+co_tam_jeszcze_potrzebne jest
> nieporownywalnie bardziej uniwersalne i np. konfigurowalne, niz
> [...]

Kwestia gustu - ja wole jeden program integrujacy te wszystkie
rzeczy niz pare(nascie) innych ...

> Nie uzywam W95, ale w moim systemie wszystkie potrzebne informacje
> sa w podrecznikach, i latwo je znalezc.

wiec juz wiem czemu Ci sie ICQ nie podoba - chyba z racji tego,
ze na razie nie jest to dostepne na inne systemy niz w95, w3.11
(pewnie niedlugo Mac i Java)

> --
> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

Pozdrawiam

Andrzej Mielcarek
Mail: andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl
IRC : Synthe
UIN : 1158023