Re: Epson LX 300, Win95 i polskie znaki

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 11:52:31 MET DST

Witaj

Robert'Oz <ldzzn_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bcbef8$062fe420$LocalHost_at_xxxx>...
> Cze!
> Moze ktos wie
> Czy mozna zmusic drukarke EPSON LX 300 (iglowka)
> z czcionkami Mazovia do poprawnego drukowania
> polskich znakow z poziomu Win95 ?

Czy chodzi Ci o wydruki tekstowe z poziomu W95 czy normalne tzn. w trybie
graficznym np. gdy drukujesz coś z Worda czcinką Arial.

Jeśli w trybie graficznym to fakt czy drukarka ma czcionki Mazowia czy nie,
nic do tego nie ma.

W drugim przypadku gdy np. wyjdziesz do sesji DOS i wydrukujesz coś co
wcześniej zostało napisane w standardzie mazowii to jeśli drukarka jest
przełączona na mazowię też powinno być OK.

Jeśli źle coś napisałem to napisz dokładniej - co rozumiesz przez "z
poziomu W95" i w jakiej aplikacji powstał tekst.

==        MACIEK  --> Krakow           ==
=  maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl  ==