Re: Gus

Autor: Paweł Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 09:59:31 MET DST

Radosław Sokół wrote:

>Wystarczy w czasie instalowania narzucić inne kanały DMA dla
>odtwarzania i nagrywania. Potem wszystko zależy od driverów.
>Ja w Primaxie UltraSound uzyskałem kiedyś po długich próbach
>odpowiedni efekt, ale miałem z tym problemy. Niestety
>(a może na szczęście?) Primax gryzł się z moją płytą
>główną i się go pozbyłem.

Podanie roznych kanalow DMA nie musi koniecznie oznaczac trybu full-duplex.
Chodzi mi oczywiscie o full-duplex sprzetowy.

Bo mozna emulowac full-duplex programowo, przy duzym obciazeniu slabo to
wychodzi.

Na przyklad GUS PnP ma na pewno full-duplex sprzetowy, ale np Legend Sound
(klon Gravisa), ktory mam nie ma, a ustawic rozne DMA moge.

Pawel