Re: Ma³o ekranu

Autor: Sebastian Czapla (czapa_at_handlowy.mostostal.zabrze.pl)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 08:12:02 MET DST

On Wed, 10 Sep 1997 10:33:47 GMT, kkri_at_polbox.com (Chris Krakowski)
wrote:

>Mam Tsenga 6000 ViewTop'a i dosc (bardzo) stary monitor niejakiej
>firmy Shamrock, w rozdzielczosci 800x600 ekran staje sie bardzo
>obciety po bokach, co mozna na to poradzic? Programy dostarczone z
>karta graficzna nie za bardzo pomagaja, chociaz probowalem zmieniac
>opcje SIZE. Moze istnieje jakis lepszy program, albo musze zmienic cos
>innego (czestotliwosc ramdac'a lub cos jeszcze) ?
Oj, przy takim starym monitorze nawet 800x600 przy 60 Hz odswierzania
mo¿e powodowaæ niewyrabianie siê monitora. Mam w robocie sporo starych
monitorow sprzed 2-3 lat, ktore przy rozdzielczosci 800x600 zwezaja
obraz i zadne regulacje nic nie pomagaja :(. Chyba czas zaczac myslec
o jakims nowoczesniejszym monitorku.

Pozdrawiam
Sebastian Czapla