Re: do ile mozna podkrecic monstera ?

Autor: BoBas (kipi1_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 06:24:23 MET DST

Z radiatorami to co innego lecz wez pod uwage ze materialy ktore uzyto do
produkcji chipow 3DFX nie sa przystosowane technicznie do odprowadzania
takich ilosci ciepla w zwiazku z tym wewnetrzna struktura chipa i tak sie
przegrzewa bo nie jest wstanie zwykly scalak odprowadzic tyle ciepla -
zachodza w nim powolne zmiany chemiczne struktury w ktorej wytrawiono uklad
az spowoduja ze scalak padnie.
Aha, nie omieszkaj nas poinformowac jak karta padnie ( to moze byc 1
egzemplaz)

BoBas

Ender <ender3_at_polbox.com> wrote in article
<34187BA9.E8C41083_at_polbox.com>...