Re: SB VIBRA 16 C PnP

Autor: Leszek Arc (arcal_at_polbox.com)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 23:50:50 MET DST

> Np. WinGroove. A niedawno ktoś na liście podawał adres strony z
> emulatorami.

> Pozdrowienia z Katowic
> Piotr Kozłowski
> siwus_at_priv.onet.pl

To znaczy że nikt nie ma problemów z Vibrą pod win95???
A u mnie jest jakis numer, podejrzewam że to DirectX.
Po zainstalowaniu dowolnego programu wywala komunikat o błedzie pliku
drvsnd.dll (nazwa z pamięci). Ale wszystko działa.
Dopiero przy następnym włączeniu komputera win nie chce wejść, chyba
że przez dwie minuty naciskam zignoruj, a potem przy drugim błedzie -
MTask - naciskam zakończ.
Jedynym wyjściem jest odinstalowanie karty dźwiękowej przed wyjściem
z windowsów, i przy ponownym starcie NIE zgodzenie się na zamianę
sterownika.

To ma związek z datą lub wersją drajvera, wiecie co to jest? I jak
się pozbyć?

--
                                          Leszek Arc
                                    arcal_at_polbox.com