Re: Jak czytac grupy dysk. przez e-mail?

Autor: Tomasz Giela (tomek_at_intermik.tpnet.pl)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 20:07:59 MET DST

On Thu, 11 Sep 1997 08:24:37 GMT, koziolj_at_polbox.com (Jacek Kozioł)
wrote:

>W jaki sposob importujesz te wiadomosci do Forte Agenta ?

Zwykle "reczne" przenszenie wyglada tak:
- nagrywam wszystkie wiadomosci z danej grupy. Tin produkuje cala mase
plikow (zaleznie od ilosci wiadomosci w grupie)zaczynajacych sie od
nazwy podanej przy nagrywaniu (np. grupa.001, grupa.002, itd.)
- "sklejam" je i pakuje gzipem :
"cat grupa.* | gzip -9 > calagrupa.txt.gz"

- wysylam wynikowy plik calagrupa.txt.gz poczta lub
sciagam go przez FTP.

- w FAgencie w opcji Options|Inbound Email|Folder wybieram katalog,
gdzie maja zostac zapisane wiadomosci

- wybieram opcje File|ImportMessages... (Import a unix message file)
W okienku plikow wybieram plik calagrupa.txt (po wczesniejszym
rozpakowaniu - np. WinZipem lub gzipem (-d)).
To wszystko.

Oczywiscie goraco polecam lekture man'a do tina, lub chociazby tin -h
czy tin -H. Po zapoznaniu sie z opcjami mozna latwo napisac skrypt,
ktory wykonuje nagrywanie, pakowanie i mailowanie nowych "newsow".
Mozna pozniej zlecic cron'owi aby go uruchamial np. raz czy dwa razy
dziennie. Ulatwia to zycie.

 ( Tomasz Gieła (
  ) tomek_at_intermik.tpnet.pl )
 ( (