Re: CD-Rom pomocy!

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 18:46:40 MET DST

>Ale to chyba dotyczy tylko plytek nagrywanych (i na dodatek niektorych
>jak u mnie)

JA mam w pracy starego MITSUMI FX001D. NIe chodzi mi o gwarancje ale o
nieczytanie plytek. Pod W95 i DOS czyta prawie wszystkie plytki ale tylko jak
ma dobry humor. Czasem pojdzie nawet nagrywana i to bez problemu, natomiast
kiedys nie chwycil sie oryginalnej plytki z Borland C++. Dwa dni pozniej
ostatkiem sil jeszcze raz mu to wcisnalem i wtedy zainstalowal sie caly pakiet
bez najmniejszego problemu. Mam jedna plytke z jakiejs gazety i tej plytki w
ogole sie nie chwyci, choc inne CD ja czytaja.
A zeby bylo ciekawiej to mialem przez kilka dni Windowsy NT 4.0 i pod tym
systemem CD nie chwycil sie juz zadnej plytki.
 Jesli chodzi o plytki nagrywane to ktos mi powiedzial ze promien lasera
slabiej odbija sie od takowej (jest bardziej rozpraszany) i przez to CD w
ktorych zdycha laser sa problemy.

Kazek