Re: Karta Wizyjna

Autor: Marek Stasiak (mstasiak_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 11:59:47 MET DST

Tomasz Adamek wrote:

> Mam Movie Machine II Power Pack.
> Jest bardzo duza - pelna dlugosc. Jedyny problem to zmieszczenie
> jej w PC-cie. Instalacja przebiegla bez problemow.
> W pakiecie jest oprogramowanie firmowe i Adobe Premiere LE.
> Dziala poprawnie, ale Tuner TV jest niezadowalajacy.
> Plik avi splodzony przy jej pomocy jest na stronie:
> http://free.polbox.pl/t/tadamek

Nie wiem czy tobrze to nazwalem krta wizyjna, ale chodzi o takie
urzadzenie ktore zbiera obraz z kamer umieszczonych w budynku np. 4
a nastepnie zapisuje je w dupleksie na tasiemke Vdeo
Bede cos takiego montowal, ale nie mialem jeszcze doczynienia z takim
czyms.
Pozdrowienia.
Dzieki za zainteresowanie