Re: Tuner TV

Autor: Sebastian Czapla (czapa_at_handlowy.mostostal.zabrze.pl)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 11:18:36 MET DST

On Wed, 10 Sep 1997 06:18:55 GMT, jaca_at_eto.mostostal.zabrze.pl (Jacek
Cymerman) wrote:

>Noszę się z zamiarem zakupu Tunera TV
>Karta powinna mieć możliwość otwierania okna w Windozach.
>A także Frame Graber a jeszcze lepiej Video Graber
>Słyszałem coś o tunerach TV opartych o Tseng ET 6000
>i Cirrus Logic CL-GD5480.
>Jeżeli ktoś miał jakieś doświadczenia z tymi kartami
>( a może z jakimiś innymi ) to prośba o jakieś info
Moj kolega ma taka karte z wyjsciem TV, jest to jakis Trident, nawet
dosc nowoczesny bo dzialajacy na magistrali PCI. Jednak obraz z tej
karty na ekranie telewizora jest bardzo slabej jakosci. Moim zdaniem
lepiej juz kupic sobie nawet monochromatyczny monitor i normalna karte
niz karte TV.

Pozdrawiam
Sebastian Czapla