Re: import do Lotusa

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 10:40:11 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>problem znam troche z Excela ..
  tam to chodzi dobrze.

>-zobacz czy przypadkiem te napisy nie zawieraja w sobie spacji lub
> przecinka. Ostatnio mialem przypadek ze separator to byla spacja,
> a wiec "10.43," nie ma prawa byc liczba.
   Nie, napisy sa oddzielone przecinkami, ale separator jest ustawiony
w okienku wczytywania pliku tekstowego na prawidlowo ( zreszta rozdziela
pola na kolumny dobrze, tylko nie konwertuje na liczby )

>-poszukaj jednak opcji, moze jakis przycisk w okienku "file open"
   nic nie znalazlem

>-wczytaj jako plik .csv [comma separated value].
   a to sprobuje

>-wywal Lotusa, uzyj Excela :-)
    wywalilbym i Lotusa ( nowego ) i Excela, ale nie mam na to wplywu,
bo ja przygotowuje tylko te dane tekstowe, a one sa czytane na innym
komputerze gdzie obowiazujacym jest Lotus 4 windows

Wielkie dzieki za probe pomocy

      Seweryn Walentynowicz
      seweryn_at_anatema.torun.pdi.net