Re: Lacze dzierzawione

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 00:10:04 MET DST

On 10 Sep 1997 21:11:33 +0200, darkoto_at_194.204.188.29 (Dariusz
Kotowicz) wrote:

>4/ Byloby to niezle,znacznie taniej niz za zwykle polaczenie dial-up gdyby
>nie wiadomosc,ktora mnie zaskoczyla i zszokowala !!!!!
>Pani w TP SA powiedziala,ze na laczu dzierzawionym liczone sa normalnie
>impulsy tak jak przy polaczeniu dial-up /1 na 3 minuty/.
>CZYLI te przykladowe 169 zlotych to jest oplata za pseudo posiadanie
>tego swojego kawalka kabla.

 Cha, cha, cha ! A co myslales, ze ci za friko numer IP nadadza ? Albo
nie wiesz jak dziala siec na TCP/IP albo jestes naiwny ( twoj provider
tez ! - jak jest taki chojny to czemu nie pozwoli ci sie podlaczyc do
siebie ?). Co do modemow - na linii dzierzawionej nie jestes
ograniczony pasmem, wiec to nie jest taki sam modem jak zwykly.
Miesieczny abonament placisz za przepustowosc lacza ( np. 1000 zl/mies
za 256 Kb ), za wieksze wiecej, za mniejsze mniej.

milosz danielewski