Re: Praca dysku w trybie zgodności z MSDOS

Autor: DUANE (duane_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Sep 1997 - 14:18:25 MET DST

On 9 Sep 97 19:49:44 GMT, "Grzegorz" <grzegp_at_wsm.gdynia.pl> wrote:

>Spotkałem się kilkakrotnie u różnych ludzi z takim problemem że W95 ( a
>raczej dyski łącznie z CD) pracował w trybie zgodności z MSDOS (tryb
>stronicowania). W Helpie pisze że jest to błąd w ustawieniach w config'u
>lub autoexec'u (ładowane są jakieś stare sterowniki), jednak nic w tych
>plikach takiego nie znalazłem.
>Czy ktoś może mi dokładnie wytłumaczyć gdzie szukać tych błędów (jeśli w
>rejestrze to dokładnie gdzie)
>jak rozpoznać sterowniki odpowiedzialne za ten bajzel
>oraz jak je bez boleśnie usunąć.
>

>Pozdrowienia Grzegorz
> [...]

Ostatnio mialem ten problem i jeszcze razem z nim windows ni widzial
cdromka.... :)))
Zrobilo sie bo zapomnialem wywalic BIOSa dysku mojego kumpla a
wlozylem inny i sie zrypalo
Zrobilem tak:
1 Poniewaz nie ma cd trzeba wejsc pod tryb dos
2 Wlozyc cd z windoza
3 uruchomic setup.exe i SRU... instalujemy
4 Glupia winda przeinstaluje urzniete streowniki i bedzie ok ;-) mam
nadzieje hehe

GOOD LUCK!

______

DUANE