Re: modem + karta dzwiekowa = voicemodem?

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 23:22:58 MET DST

> Ee - chyba cie jednak ktos nabieral. przeciez w tym telefonie
> modem powinien byc, to i cena powinna byc sporo wyzsza od 70zl.
 Kiedy po raz pierwszy zobaczylem to w cenniku , myslalem ze ukladajacy
cennik sie pomylil.Dlatego na gieldzie bylem bez mala bliski obwachania
tego telefony , niestety nie dali mi otworzyc pudelka , a napisy na pudelku
mowia (patrz powyzej).Dlatego chetnie bym takie cos zobaczyl w
dzialaniu.Moze odezwie sie ktos z listowiczow kto to juz poznal
organoleptycznie.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?