Re: Praca dysków w trybie zgodności z MSDOS

Autor: Robert Olbrot (rob_at_talex.gliwice.pl)
Data: Wed 10 Sep 1997 - 11:09:03 MET DST

 Masz najprawdopodobniej wpisany do config,sys lub autoexec.bat jakis
sterownik dosowy , np. do CD-Rom-u lub dysku twardego. Wówczas Win95
generuje taki komunikat. Win95 posiadaja wlasne sterowniki (ewentualnie
dostarczone przez producenta) nie wymagajace instalacji w w/w plikach.
Pozdrawiam rob_at_talex.gliwice.pl

Grzegorz napisał(a) w artykule <01bcbd61$bb9590f0$0100007f_at_grzeg_p>...