Re: Cyrix z winda

Autor: DarekT_at_polbox.pl
Data: Wed 10 Sep 1997 - 08:14:23 MET DST

On 9 Sep 1997 22:13:58 +0200, darkoto_at_194.204.188.29 (Dariusz
Kotowicz) wrote:

>Witam !
>
>Ciekawe zjawisko.Juz 2 razy winda mi sie zawiesila
>i to kompletnie.Maszyna nie reaguje na nic - ani klawisze
>funkcyjne,ani Esc ani nawet na miekki reset /ctrl+alt+del/.
>Mysz nieruchoma,kursory tez.
>Dzieje sie to nagle,bez uchwytnej przyczyny,np.dzisiaj przy
>czytaniu e-maili w Eudorze,wczesniej przy CorelDraw 7.0
>Najlepsze,ze np.dzisiaj w tym momencie nic kompletnie
>nie robilem poza gapieniem sie w ekran.Nie dotykalem akurat
>ani myszy ani klawiatury.Uslyszalem tylko jak zakrecil dysk.
> [...]
[1] Nie nabity karabin raz do roku strzela
[2] Moj komputer "zglupl" ostatnio pierwszy raz od 3 m-cy - po ok.
     1,5h wygaszacza ekranu (nie uzywam APM) wymienil mi na niebiesko
      wszystkie wyjatki i zdech... Po resecie - ok...
[3] W95 jest bezpiecznym i stabilnym systemem :-)))

   DarekT_at_polbox.pl
   Toczek_at_kki.net.pl
     ICQ:1007443
WhereDoUWant2Sleep2day?