Problem z autostartem CD ROM-u.

Autor: Andrzej Trafalski (trafand_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Wed 10 Sep 1997 - 04:43:34 MET DST

Przegrywalem sobie pewne dane z HD podpietego na ten czas do mojego
komputera. Przy starcie Win'95 zaktualizowalo ustawienia i wszystko
poszlo ok. Po wypieciu HD okazalo sie ze CD ROM nie potrafi
samoczynnie wystartowac (plyty samostarujace) mimo poprawnych
ustawien w jego wlasciwosciach (tzn. powiadamianie systemu o wlozeniu
plyty). Pewnie ma to zwiazek z aktualizacja Win'95 po podpieciu HD.
HD mial dwie partycje. Ja mam tez dwie + CD ROM + nagrywarke - to tak
zeby bylo wszystko jasne.
Prosze o pomoc w tej sprawie.
Listy prosze na priv.
Dziekuje z gory i pozdrawiam.

Ps. Na razie tylko tyle zmian zauwazylem w systemie.

             trafand_at_lodz.pdi.net