Re: Notebook

Autor: SieMa (siema_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Sep 1997 - 00:14:17 MET DST

Nie mozna tego pogodzic, albo dobry i placisz, albo kupujesz tanio, ale bez
najnowszych technologi, o slabych parametrach, bez serwisu pogwarancyjnego
lub w ogole bez serwisu, bez wiekszych mozliwosci odsprzedania dalej. Na
notebooku nie ma co oszczedzac. Osobiscie proponuje Compaqa.

Karpowicz Sebastian <seba_at_rubikon.net.pl> napisał(a) w artykule
<01bcbd19$e710c800$LocalHost_at_pentium-150>...