Re: Partycja - co sie dzieje?

Autor: Grzegorz Bialas (grzechu_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 23:03:40 MET DST

Medalisci
>Hm, albo dysk Ci pada i coraz wiecej razy trzeba sprobowac zeby dane
>poprawnie odczytac, albo masz tam coraz wiekszy zestaw wirusow....
>Radzilbym sie pospieszyc z diagnozowaniem...
Ale dziala ok i tak jest na kazdym ysku. to tak jakby powstawal jakis log
- im wiecej razy resetuje tym staje sie wiekszy i tym dluzej zie zapisuje.
To taki przykladzik, ale tak to wyglada... Pliz - jak cos z tym zrobic?

Pamietam, ze ktos wspominal o opcji fdiska ktory odswierza boot sector bez
straty danych... Nio.. jak to bylo?

Pozdrawiam, Grzesiek Bialas, Grzechu
   ICQ : 2351108, FidoNet: 2:484/42
 http://www.silesia.pik-net.pl/grzechu/bbs