Re: Jak czytac grupy dysk. przez e-mail?

Autor: Tomasz Giela (tomek_at_intermik.tpnet.pl)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 20:36:34 MET DST

On Mon, 08 Sep 1997 16:30:18 +0200, Pawel Szczecinski
<pablos_at_polbox.com> wrote:

>Czy jest jakis sposob, aby listy z grup dyskusyjnych
>trafialy od razu do skrzynki? Jesli tak, to
>jak to zrobic?
>
>Pozdrawiam,
>Pawel

Widze, ze masz konto na polboxie.
Gdybys zdobyl konto Unixowe, to moglbys wykorzystac program TIN.
Umozliwia on (przynajmniej wersja 1.3) automatyczne mailowanie
wiadomosci usenetowych. Pozwala tez na zapisywanie wiadomosci do
plikow. Zdarza mi sie zgrac wszystkie wiadomosci z dawno
nieodwiedzanej grupy, spakowac i przemailowac. W domu po
sciagnieciu poczty rozpakowuje taki plik i importuje wszystkie
wiadomosci do ForteAgenta. To sie oplaca, newsy sie "ladnie" pakuja.

Oczywiscie zawsze mozna sprawdzic czy grupa nie jest powiazana
z jakims listservem (tak jak pecet).

 ( Tomasz Gieła (
  ) tomek_at_intermik.tpnet.pl )
 ( (