Re: zlacze USB

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 20:09:23 MET DST

On 7 Sep 1997 04:27:45 +0200, darkoto_at_friko.onet.pl (Dariusz Kotowicz)
>W pewnym momencie glosno zrobilo sie o porcie USB.
>Prawie wszystkie nowe plyty obsluguja to zlacze.
>A co z peryferiami ? Czy ktos ma w tym wzgledzie
>jakies informacje lub doswiadczenia ?

Z USB chyba troche przesadzili, za bardzo skomplikowali,
i to chyba ciagle jest zamkniety krag niemozliwosci - produkty trzeba
od nowa zaprojektowac, dosc skomplikowany software wpisac, a system
operacyjny i tak nie obsluzy. A po co pracowac nad systemem, jesli nie
ma urzadzen? Ale kiedys sie MS z Intelem spreza i standard wypromuja.

A ostatnio mam pewne dodatkowe podejrzenia ... USB jest otwarta
organizacja, kazdy moze korzystac - czy przypadkiem MS nie jest
zainteresowany jakims standardem ktory mozna by zrobic
"windows only" ?

J.