Re: Zabezpieczenie komputera

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 16:00:10 MET DST

On Tue, 9 Sep 1997, Hubert DePeSz Lubaczewski wrote:

> Bogdan Kwietniak wyrzezbil(a) ...
>
> najlepszy w/g mnie sposob (stosowany z powodzeniem przez mase znajomych)
> to:
> 1. kieszen na dysk
> 2. dwa dyski (oba jako master) w oddzielnych szufladach
>
> jak on chce pracowac wklada swoj dysk, a jak bachor to ojciec zabiera
> dysk i wklada ten z giercami..
>
> DePeSz

Hmm a w czym pracuje tatus ?
Jesli w DOS to sprawa jest prosta. Zakladajac ze malenstwo nie jest zbyt
ambitne wystarczu ukryc wszystkie niezbedne katalogi, w Nortonie na
przyklad wylaczyc opcje pokazywania katalogow ukrytych i juz nic nie ma
czego nie powinno byc. A watpie zeby malenstwo od razu pisalo ATTRIB itd
te wszystkie parametry... Jesli windows to tez mozna eksploratora ustawic
odpowiednio i problem z glowy jakie dwie kieszenie luuuudzie....

                                                        Jurand