Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 14:25:26 MET DST

hej,
sorry, ale naczytalem sie o tym calym icq, i mam takie male pytanko:

" w czym to cos jest lepsze od irc????????????????? "

Waclaw Panek wyrzezbil(a) ...
> Hmmm, przede wszystkim masz listę swoich znajomych korzystających z
> Internetu i widzisz czy ktoś w danej chwili jest połączony. Możesz
> przesyłać krótkie wiadomości, adresy stron, prowadzić "chat",
> wywoływać aplikację do rozmowy głosowej...

widze, kto ze znajomych jest bo mam cos takiego jak notify. moge
przesylac calkiem duze wiadomosci, adresy stron ..., prowadzic chat. a do
glosowej ... hmm ...
/exec <nazwa_programu_obslugi_rozmowy_glosowej>
???

> ? Moim zdaniem jest bez konkurencji!

moim zdaniem jest czyms co jest na sile wpychane. nie widze punktow
dodatnich w porownaniu z irc.

aha. i poza tym irc jest na WSZYSTKIE platformy, a nie tylko na win.

DePeSz