Re: monitor: mitsu, daewoo czy bridge

Autor: Paweł Gantkowski (ganteusz_at_polbox.com)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 08:32:00 MET DST

Zbigniew Klos wrote:

> niz na
> >

> Co do 15" Bridge, to sa fajne (bardzo rozbudowany OSD i bardzo duzo
> roznych regulacji geometrii) ale ich glowna wada to niestalosc
> parametrow
> obrazu w funkcji nagrzewania sie monitora. Jak sobie wycentrujesz
> obraz po
> wlaczeniu zasilania i poczekasz z 15 min to sie okaza ze obraz zjechal
> lewo (chyba) z 1,5 cm ! W gore tez sier sam przesuwa.
> Ja mam ProView i tez nie poleceam.
> Najlepiej dolozyc kase i kupic cos porzadnego (Sony, Samsung,
> Goldstar,
> [...]

   Mam Bridge'a 15" od 2 lat i chodzi wspaniale. Jedno mam tylko
zastrzezenie. I wyniklo
ono niedawno. Monitory Bridge NIE CHODZA Z KARTAMI MATROX!!!!!!
Przynajmniej z tymi podstawowymi. Wiedza o tym (podobno) producenci ale
nie wiedza
jak to rozwiazac. (Tak powiedziano mi w serwisie f-my California
(sprowadzacza tych
monitorow) ). Na pocieszenie moge dodac ze karta Matrox II 220 Mistique
chodzi i to
wcale niezle. Oczywiscie jest ona drozsza od normalnego Mistique'a, ale
czegoz sie nie
robi dla MOCY :)).

Co do monitorow Daewoo to jakosc chyba zalezy od egzemplarza.

Pablo.
ganteusz_at_polbox.com