Re: boot rom

Autor: Bartłomiej Zieliński (bmw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 07:16:32 MET DST

Grzegorz Mielcarek wrote:
> czy slyszal ktos o czyms takim,jak bootprom do karty sieciowej, ktory
> moglby po zadanym czasie (powiedzmy 30 sek), albo bootowac sie z
> sieci lub przejsc do bootowania z dysku twardego. Glownie chodzi o
> bootowanie do Netware.

BootROM do kart 3Com Etherlink III, jesli wykryje dysk, pisze:
"Press H to boot from hard disk'
Jesli w ciagu paru-parunastu sekund (nie wiem ile dokladnie) nie
nacisniesz 'H', czyta system (Novell) z sieci.
Podobnie dziala BootROM do innej karty, jakiejs starej, 8-bitowej.

* Bartlomiej Zielinski                                 *
* e-mail, finger:   bmw_at_zeus.polsl.gliwice.pl          *
* home page:        http://zeus.polsl.gliwice.pl/~bmw  *