Re: Cache disk w Netszkapie

Autor: Waldemar Szymanski (vigo_at_polbox.com)
Data: Mon 08 Sep 1997 - 21:23:11 MET DST

DUANE wrote:

> Ja mam wersje 3.03. Ale nic nie szkodzi. Sprawdzilem, mam ustawione
> 10MB cache. Podgladam se katalog cachu i dokladnie w momencie wyjscia
> z netszkapy, znikaja stamtad niektore ogladane w i-necie pliki. Np
> Strona SSa zostaje, ale site Philipsa kasuje sie. Nie wiem o co
> chodzi???

Jaki sens mialby cache jesli bylby oprozniony po kazdym
wyjsciu z programu.Cache jest po to aby danej strony po raz
drugi nie trzeba bylo sciagac z sieci.Program porownuje
strone z cachu z ta z sieci i jesli jest roznica pomiedzy nimi
sciaga te z sieci jesli nie to laduje z dysku.

> Jak mialem MSIE to mi Philipsa i inne zachowywal.
> Czy ktos moglbys sprawdzic, czy netscape zachowuje Ci strone:
> www.semiconductors.philips.com w cachu?
> Napisz... thankx

A co za roznica ta czy inna.W cachu nie sa zachowywane tylko
strony ktore sa tworzone tymczasowo tzn sa wynikiem odpowiedzi
na pytanie klienta np stona ktora ukazuje sie po zaglosowaniu
na trojkowej liscie przebojow.

> ______
>
> DUANE
> duane_at_priv.onet.pl

Pozdrawiam

--
             _/     Life is Brutal and full of zasadzskas !