Re: AMD i INTEL

Autor: DarekT_at_polbox.pl
Data: Tue 09 Sep 1997 - 00:53:08 MET DST

On 2 Sep 1997 13:07:26 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla,
Lodz-Baluty) wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> To najglupsza rzecz jaka slyszalem od dlugiego czasu na temat chlodzenia.
Chlast wyklad!

Kupilem ostatnio paczuszke procesorow IP 133 INTELA (taka ladnie
zapakowana, firmowa i z uszami) jak najbardziej oficjalnymi kanalami
dystrybucji. Kazdy procesorek byl pieknie zapakowany w firmowy
"kondonik" z plastiku, w ktorego drugiej komorze byl firmowy
wentylatorek (z wpinanym kabelkiem). W komplecie do kazdej kosci byla
instrukcja, wspomniany kabelek, piekny certyfikat i... tubka
(strzykaweczka) pasty silikonowej... W instrukcji zas WOLAMI WIEKSZYMI
NIZ TE bylo napisane "stanowcze zalecenie" zuzycia ww tubki przy
instalacji proca. To samo wydrukowane na pudelku... Nie wiem jak Ty,
ale ja im w tym wzgledzie ufam...

P.S. To, jak juz napisalem byly procki serii "IP", nie wiem jak te, bo
nie sprawdzalem, ale mialem kiedys pare takich sztuk 100MHz, ktore
wieszaly sie przy probach "podkrecania", wiec raczej nie o to chodzi

P.P.S. Dzialac toto musi pozytywnie. Problem tylko w tym, ze pasta
pascie nierowna (ostrzezenie dla ew. nasladowcow)

Pozdrawiam
   DarekT_at_polbox.pl
   Toczek_at_kki.net.pl
     ICQ:1007443