Partycje w locie

Autor: Artur Tyloch (arturt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 1997 - 20:23:09 MET DST

Czesc
Mam taki problem, kiedys chcialem zainstalowac
Linuxa i zostawilem sobie partycje ok 120 MB przeznaczona dla
linux'a.
W systemie M$ Win95 mam dwie partycje po 350 MB.
I teraz potrzebuje tych 120 mega. Czy istnieje program, ktory
umozliwia dolaczenie tych 120 mega do istniejacego systemu plikow?

Oczywiscie chodzi mi o dolaczenie bez zniszczenia zawartosci "starych"
partycji Win95.
Jest to troche inny przypadek niz zmiana rozmiarow partycji, wiem, ze
takie programy istnieja a czy jest zrobienie tego co ja potrzebuje.

pozdrowienia
Artur
P.S.
Prosze o odpowiedz via e-mail.
mailto:arturt_at_friko.onet.pl
(nie jestem zapisany na pecet'a a i nie przegladam zbyt czesto
pl.comp.pecet)