Re: Spadający transfer.

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 19:10:29 MET DST

> ¦ci±gam duży plik.
> Na pocz±tku zaraz po poł±czeniu mam ¶redni transfer 1.5 kb/s.
> Wraz z upływem czasu transfer siada i po upływie 20 min
> mam już tylko ¶rednio 0.5 kb/s.
> Czy kto¶ jeszcze spotykał się z takim problemem ?
> Czego to jest wina - modemu, czy to normalne ?
> Mam niezbyt nowoczesnego Zoltrixa Internal 14,400 Speaker (FMVSP144Ui)
> Proszę o rady.

> wasil_at_friko.onet.pl

To najzupelniej normalne , jak sciaga sie naglowek , to pokazuje duzy
transfer , ktory potem maleje.Doskonale do obserwacji tego nadaje sie
Netscape.Wszystkie obserwacje poczynilem na sztywnym laczu ( w pracy) i
modemem ( w domu).Tak samo sie zachowuje , aczkolwiek transfery sie roznia.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?