Re: AGP?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 08 Sep 1997 - 09:58:30 MET DST


milosz danielewski napisal (-a) :
>
> On 5 Sep 1997 14:42:58 +0200, piotrs_at_tch.waw.pl (Piotr Sobczak) wrote:
>
> >ogranicza mozliwosci 3D. W drogich kartach ($1k i wyzej) np takich z GLiNTem
> >odzielny jest frame buffor (4-8 MB VRAM) i bufor dla textur i Z (8-64 MB
> >DRAM).
>
> Wow ! 64 MB na textury ! To robi wrazenie, ale na Z nie potrzeba tak
> duzo...

No duzo, bufor dla Z i textur jest wspolny dlatego duzy.

> Moze ktos kto sie zna, wypowiedzial by sie nt. efektow realizowanych
> przez chipy 3D ( jakie, jak, jak szybko itp.)

A skocz na http://www.3dlabs.com

Piotrek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:21:31 MET DST