Klopot z instalacja karty video MiroDC10

Autor: Maku (informer_at_netkat.com.pl)
Data: Mon 08 Sep 1997 - 09:16:37 MET DST

Czesc!

Problem jak w temacie. Po odpaleniu wiesza sie
sterownik "dc30ctrl". Podczas wykonywania
testow (jesli tez sie nie wywali) brak opisu
dzialania VSYNC. Probowalem cos zmieniac
w BIOSIE (przerwania dla PCI), ale za malo
wiem na ten temat i dzialania moje byly raczej
losowe, efekt oczywiscie zaden.
Probowalem takze zainstalowac od nowa
Win'95 - nic nie dalo.
Jesli wiecie cos na ten temat - to dajcie znac.
Mam P133 na plycie Spring (4 sloty PCI), BIOS Award,
dwa dyski WD Caviar 2.5 GB i 850 MB, grafika S3 Virge,
karta dzwiekowa TRUMP, CD-ROMx8.

Pozdrowienia

Maku.