Re: Karta dzwiekowa - co kupic?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 20:37:29 MET DST

Craetive ROBI karty na ukladach Vibra swojej produkcji i sprzedaje je
zarowno jako firmowe karty BOXed jak i karty Creative-OEM. Sprzedaje
takze pewna ilosc scalakow (dostepnosc jest ograniczana) Vibra innym
producentom kart.

>Akurat mam przed nosem (w otwartym komputerze) SB 16 P&P i Vibry w nim nie
>ma...

Starsze wersje SB16 byly budowane w oparciu o starszy zestaw scalakow (w
wiekszej ilosci i mniejszej skali integracji). Zaleta jest obecnosc
DSP/ASP na czesci z nich.

karpio