Re: DRUKARKI ATRAMENTOWE - co wybrac

Autor: P_at_WEL
Data: Sun 07 Sep 1997 - 15:52:17 MET DST

Michael Filipowski napisał(a) w artykule <34124054.18E5A03E_at_rhea.ids.pl>...

>Te 720x720 to prawie fikcja, musisz stosowac odpowiedni papier, ktory
>kosztuje kilka razy wiecej od normalnego, a HP690c dobrze drukuje na
>normalnym, bialym papierze do xero/drukarek laserowych! A w nizszej
>rozdzielczosco Stylus nie jest juz baaardzo dobrym zakupem...

Co ty chrznisz chlopie, jak niewidziales to nieplec bzdur, Ja uzywam wlasnie
papier ten najzwyklejszy do xero/drukarek laserowych, i jakosc jest
czaderska nawet w najnizszej rozdzielczosci,
przed zakupem chodzac po sklepach mialem dyskietke z obrazkiem i prosilem
sprzedawcow aby zrobili mi probny wydruk i Epson dawal najlepsze rezultaty,
bylo to drukowane na tym samym paierze.
P_at_WEL
koRnac_at_su.onet.pl
ICQ 2116898