Re: EDO RAM

Autor: Tadeusz Wrobel jr (sparrow_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 17:33:04 MET DST

Marmot wrote, Bartek Szostek quote:

> [...]

A dlaczego ja Ci w maluchu wysiadzie np. rozrusznik do dokupujesz i
wstawiasz/kazesz_wstawic rozrusznik od malucha a nie np od mercedesa?
Przeciez ten od mercedesa jest prawdopodobnie lepszy ...

Rusz glowa chlopie ! nie do kazdej plyty pasuje EDO, bo nie wszyscy
co trzy lata kupuja nowego kompa stary wyrzucajac na smietnik (jak
radza niektorzy nowojorczycy)

Pozdrowienia,
                     Taadek Wrobel