Re: Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 14:28:23 MET DST

> Nie kupuj Zooma. Sam mam Ten modem tylko w ver. zew. 28.800.
> Wszystkie mają podstawową wadę - są powolne jak żółw.
A czym mierzyles ? Z jakim provderem byles polaczony? Jakiego typu to byly
pliki?

 Reklamy
> zachwalają je że są doskonałe na polskie linie - gówno prawda. Radzę
> nie oszczędzać na modemie bo później zemści się to na TOBIE w postaci
> BARDZO DUŻYCH rachunków telefonicznych. Nie kupuj modemu wew. bo są
> duże problemy z konfiguracją.
Zadnych nie , tylko trzeba umiec.

> Moi znajomi bardzo sobie chwalą modemy US Robotic (czy jak to się tam
> pisze). Kup już odrazu z technologią tzw 56.600 (nie jestem pewien co
> do szybkości - narazie nikt tego nie saportuje w Polsce - byłem w
> Anglii - tam wszyscy się na to przerzucają)
Czyli mowiac krotko - zaplac duzo wiecej od razu , moze kiedys sie przyda
????

Dziwne rady dajesz.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?